Tillbaka till Tanzania

Hej
 
I morgon den13 november flyger jag tillbaka till Tanzania.Jag har faktikt längtat mest til naturen, människor och lite sol och värme.
Det är mörkt hemma nu och är en om det är en varm höst så är det inte + 25 grader i alla fall.
Jag har gått i pension och jobbar inte som tandläkare längre. Den senaste månaden har varit som semester,så jag vet inte hur det är att vara pensionär än.
 Jag ska till Mufindi, det ligger ungefär vi K i Kilombero syrax under Iringa på kartan..
Jag har varit där förut, se i bloggen från januari 2011 där finns det föra berättelser från trakten.
Vi hörs igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torunn

Safari Njema Bodil!!!

2014-11-12 @ 07:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0