UGANDA

Jag vaknar i Afrika igen-i Kampala i Uganda. Kom igår. Det luktar,ser ut och känns som afrika!
jag är här för att svenska Tandläkare utan Gränser ska se oss om, om det finns något här som vi kan hjälpa till med.
{ jag har en ny Apparat att skriva på så ursäkta lite hur det ser ut).
Tandläkarhögskolan i Stockholm har ett utbyte med Makerere universitetet så vi har lite kontakter och hoppas på fler.Sitter nu efter frujost och väntar på Lena och Binyiam ska komma idag.
Får se om jag kan lära mig att lägga in bilder ser...
I gårkväll for det en massa STORA fåglar omkring och satte sig högst upp träder och dom skriker högt.Det är Maraboustorken, den är asätare..- o den har vi på chokladkakor!
Förnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0