glömde att berätta...

Lördag- glömde igår att berätta en sak som hände. Det stod Dental and medical supplies. Jag hade tagit foto på den skylten i söndags. Jag gick in. Det var spännade. Det fanns en massa saker, det jag såg var tandläkarsaker. Till och en behandlingsstol. I fall man nu ska rotfylla så går man och köper sig en fil, det hade dom där. Det kom in en " assistent" ( tandsköterska )för att köpa ett molarband, alltså till tandställning! Hon hade en gipsmodell med sig för att prova. Det kliade såå i fingrarna på mig, när affärsbiträdet skulle hjälpa till, så jag förstod att det var bäst att jag gick ut. Alltså både Ann- Katrin och Brith hade fått spader av ordningen där. Vad glad jag är att leva och bo i ett land med sån ordning och struktur. Och ha förmånen att jobba på en arbetsplats med ordning och struktur! Lördag morgon- Frukost och packning. dr. Juliet hämtar mig vid 10 eller 10.30 för att visa mig Entebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0