Sorterar borr, gör en amalgamfyllning- SJUK

Mufindi 2015-26                                                                                   Skärtorsdag 2/4

Idag sorterar jag borr och organiserar det sista. Har ringt de kunder som ville bli uppringda om proteser.

Kommer en man som varit och lagat ngn stans och har sekundärkaries. Gör en amalgamfyllning och det går bra.

I morgon är det långfredag, men arbetsdag. För dom som är positiva och behöver sin medicin, kan man inte stänga oavsett. Det är bra! Så hade det inte varit i stan här.

Känner mig ruggig när jag kommer hem och lägger mig. Vaknar först till kvällen. Ingen vidare matlust.Vi har en sticklektion Upendo och jag, men efter 1 timme börjar jag frossa och värk i hela kroppen. Upendo bäddar ner mig under täcke och filtar.

 

                                                                                                                    Långfredag ¾

Vid 9-tiden kommer Upendo och frågar hur jag mår. Värk i kroppen, febrigt yr, hosta = ynklig. Äter LITE (m till Upendos förtvivlan). Lägger mig på soffan och fortsätter att vara ynklig.

Det kommer ström vid 1 –tiden så jag tar mig till Tree House för att försöka ladda ner What´sApp. Det tar 1 ½ timme. Däremot lyckas jag bara ladda upp ett kapitel på bloggen. Orkar inte mer. Åker hem och lägger mig vid 7-tiden.

 

                                                                                                                    Påskafton 4/4

Lite piggare idag, ingen värk, lite yr.

Jag har ett nytt problem nu när Internet funkar så bra på telefonen och det är att ladda den.  Det finns ett slags batteriaccumultaor som man kan skaffa hemma tror jag, fast naturligtvis också solcell! Måste kolla det. Och då i min feberyra kommer jag på det! – ladda via datorn!!!

Gonatt!

Försöker i kväll igen att ladda upp på bloggen.

Det har regnat idag för första gången på en vecka.

Har jag kanske Malaria? Har ju ändå varit flitig med min profylax.?! Men det har hänt förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0